011309

Hej!
Bloggen har fått en liten mini makeover, yepp! Hong(Rosa) Tuyet  has come to stay :]
hoppas ni gillar det om inte jag bryr mig inte för jag trivs med det. ush, jobbig dag idag. Jag har nyss pluggat klart. historia örk... Har test om några veckor i det med. Ska få sprutorna på måndag, det är bestämt nu. Annars inte mkt idag, sov direkt när jag kom hem typ. Va skit trött! Pratade med Aleng med! wiih efter en månad tror jag:P shit banana!

Fan är sur att det bara är onsdag imorn! Kan det inte gå snabbare? Jag vill ha helg igen!
Beställde BDg Jackan igår! Wehhhh :] förväntar mig att den kommer på lör eller måndag nästa vecka. Vet ej! Men Im happy mohaha! AJJA SKOLAN SUGER FETT MKT!! =P BTW ska audition för bollywood dans imorn som ska framträdas under kultur kvällen ha ha ha ! AJJA vi få se om jag ens vill vara med.. Jag kan knappt shake my ass (A) RITE =P

har kollat på gossip girl idag med! Det var ganska bra inget speciellt denna gången. Mitt favoritavsnitt är episode 13, då det är Chuck's pappa Bart's begravning. gillar de sista minutrarna av det episodet. =]

- sandy

Kommentarer
Postat av: Farbror S Öta

Gossip girl har blivit tråkigt...Bara säsong ett som var bra. Tycker du ska börja kolla på Nya Avenyn =)

2009-01-14 @ 10:55:22
Postat av: - t

yääääy! keep it up siiis ah =)! ihihih fan jag har prov imon i konferens så måste plugga på meed aaahh wahah ! =) btw, I LIKE THE CHANGE =) Rosa och grön GÅR IHOP som FAN jue

2009-01-14 @ 14:27:33
Postat av: MP

Nice, Sandy....du avslöjar ju allt om vad som händer i Gossip Girl, what blow!

2009-01-14 @ 15:50:45
Postat av: Sandy

hahhahahaha sry mp

2009-01-14 @ 21:52:35
Postat av: _keke_

AHA! Shiit här har man missat en hel del hihi :D va niiice : Visste inte ni hade en blogg tillsammans joo färgerna mpassa hihi :D Aiyajaaa jahaa hit du tog vägen hahah tänkte väll xD har du dumpat f4 helt o hållet nu :( helt deprimerande jue... den har gått i konkurs har jag märkt :(

2009-01-22 @ 19:47:17
URL: http://seimei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0