090129 agian?!

hallå.. omg har nyss städat klart hela huset all by myself. Känns skönt nu, fresh and nice...
sitter och äter kiwii... är ledig idag och imorn.. och de kommande dagarna. Skola på måndag igen då. Yey. not .:(
Anyways.. WASHINGTON D.C TRIP!!!! Ska bli av.. payade för 1,1/5 vecka sen. 50 dollar först då.. sen resten i slutet av feburari. :D Fan va kul det ska bli, riktigt cool! Ska få se Vita huset och gå in i supreme court house och mycket mycket mera!
Ska hälsa på President Barack Obama! ;) haha..  Åker mellan 3-5 april tror jag det var. Kommer hem på en söndag ialf sent på kvällen.. Sen har jag en veckas lov efter det can't get better!









hade tid över.. lekte med kylskåpet!

Kommentarer
Postat av: Håte

Shit, vad nice!! Haha, ska råna dina drycker sändy..

2009-01-29 @ 22:18:29
Postat av: - t

haha fan vad nice hylla du har gjort för dig sj =)) ! OCH FYFAN vad jag är aviiiis jag vill meed till DC TOWN

2009-01-31 @ 19:12:26
URL: http://seimei.blogg.se/
Postat av: Jimmsan

haha.. :D så gott!

2009-02-09 @ 18:18:12
URL: http://jimmsandao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0