1-29-09

Hello, first thing up!  Chuc Mung Nam moi!!

Idag så började jag 11.45, bussen kom dock 11.15. Och detta var bara för jag skulle ta nationella test i engelska. 3 långa timmar, MY godness säger jag bara, så varmt det var i gympasalen. Flera tusen sitser och flera tusen elever på en och samma gång. Det var ganska enkelt, inte så svårt som alla förväntade sig. Iallafall första delen är över, imorn är det andra och sista. Två uppsatser till att skriva då, och sen är jag ledig för veckan! Jag tog ledigt igår med för det var asiatisk nyår. Åkte in till Chinatown med familjen. Det var najs, vi käkade på nam son resturang. Jag åt Banh mi Ca ri, skitgott. Trang vet vad jag snackar om.

see u /    Sandy
    
           



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0