Fredag = bio !!

Hej!
Jag kom hem från Skolan 2 eller 3 timmar sen, har pratat i telefon med T. It was nice, i miss u man! Min dag har varit helt helt fantastisk att jag är så himla trött just nu. Jag är jätteglad att det är fredag idag för denna veckan har gått alldeles för sakta. Jag menar verkligen det, det har varit en riktigt seg vecka en äcklligggggg sådan:P

Som sagt jag har 3 dagar ledighet nu så jag få väl vara glad för det. 4 dagar nästa vecka bara då. Men veckan som kommer består bara av en massa jävla prov. Så himla tradigt. Jag har prov i matte B, us history och science tror jag. Ej säker men jag har en uppsats att skriva i helgen för engelska. Ska göra nationella test i engelska eller "Regents exam" som dom kallar det här borta om 2 veckor så jag måste förbreda mig eftersom jag ska skriva 4 uppsatser på testet som ska hålla rum i 2 dagar. Alltså 2 uppsatser per dag. Måste klara av det så jag få vara kvar i klassen annars kommer dom flytta mig så jag måste ha dubbelperioder av engelska vilket jag helst ej vill. Men det kommer gå bra. Det är inte så svårt bara att man inte få vara för lat bara..

Okays så jag ska på bio ikväll, ska kolla Bride Wars ej säker än vi(jag o mina vänner) tar nog den alla vill se.. Behöver ej boka. Den hade premiär förra veckan men jag gick inte för de snöade. Inte för att de inte är någon snö just nu för det är asmkt snö ute nu med:P men det är faktiskt jättefint och mysigt! Annars har "my bloody valentine" premiär idag och man kan se de i 3D .. man ha på sig sånna coola glasögon då:P haha WAHHH! få se..

annars inte mkt just nu.. Just det Bollywood grejen var faktiskt skoj=P haha jag diggar läraren som fan hon är ascool! Indie Woman!! wop wop ... oh så i historia så har dom planerat att åka till Washington D.C i april!!! Och jag fick åka av mamma dock kostar resan 200dollar plus extracash.. Dyrt tillskillnad från förra året då jag fick åka till Polen med min f.d klass. Allt var gratis, resan dit och hotel. Vi åkte flygplan till o med=P Resan till D.C ska vi åka med Buss.. hahaha! ajja vi få se om jag vill ens dra. Jag får för min mamma vill att jag ska se huvudstaden men ja. Jag ska nog ta o utnjytta detta. Dumma är att jag har bott i Sverige hela mitt liv tills förra sommaren och jag har inte ens varit i stockholm! SJUK RETARDED FAN :P De längsta jag har åkt upp i Sverige måste vara JKPG? eller GBG? eller Örebro? =P AHAH vet inte ens om de är långt upp.. hahaha! ajja....  bye bye / Sandy

PS: Visine är amerikansk förresten bruka köpa sånt hem innan när jag "åkte" hem:P haha...
och en sak till.. Min BDG jacka kom igår! I LOVE IT :] bra kvalite och bekväm plus att den är snygg.


Kimara and Sandy (NEW YEAR'S EVE)

Kommentarer
Postat av: Tuyet

Lycka till gumman, och klart ska du hänga med till Washington DC!! =D

2009-01-17 @ 10:22:06
Postat av: - t

wuuuuh =) DC?? FAN vad fusk snacka om vilken möjlighet. lätt att du ska dra sis =D och nästa ggn så få vi ta och åka ahaha (A)

2009-01-18 @ 14:03:42
URL: http://seimei.blogg.se/
Postat av: _keke_

Nehee :p STIIICK dit fan :D låter kul jue Mohahah :D men aiyaa vad för jacka e den bdg :O show me? :D

Och joo nästa gg du kommer till sverige har jag körkort hoppas jag och dra vi lätt upp till vart du vill MOHAHAH :D

2009-01-22 @ 19:56:13
URL: http://seimei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0