I Believe

I lördags kom man hem från Skåne tidigt.. Trött var det rätta ordet men var tvungen att vakna tidigt för jobbet väntade på mig.. Men klarade mig genom dagen.. När man kom hem från jobbet gjorde man en skål med glass, daim, maränger och kola sås.. Muums.. Sen satte man på Saw II .. Man hade ju sett ettan och den var riktig bra.. Kollade i sisådär 30 min (?) sen blev den för läskig så stängde av den.. Somnade några minuter efter, när man vaknade upp märkte jag att jag var ensam .. Fy, trodde jag skulle dö av rädsla för stunden.. Hörde någon rycka i dörrhandtaget och hörde röster.. Jag var skiträdd, var nära på att gråta men insåg sen att det var bröderna.. Sådana filmer gör mig mesig i några veckor framåt men lyckades kolla på hela filmen dagen efter, alltså idag då..

Jag vill se på trean, vill någon kolla på den med mig? =D.. haha..



Förra veckan gjorde jag en Tuyet-måste-göra-lista.. Lyckades jag?

Tuyet-måste-göra-lista:
(Förra veckan)
- Inte sitta vid datorn efter 22.30
Yes, i did it =)
- Måste komma igång med lite träning (för att bli piggare)
Lyckades träna 2 gånger
- Äta mer nyttig mat (för att må bättre), och dricka mindre kaffe
Gick inte.. hixhix..

Måste-göra-lista-tills-på-fredag:

- Mindre gnäll om skolan och jobbet (har ingen motivation längre)..
- Läsa ut Eng-boken innan tis
- Ingen msn/telefon under undervisningarna, bara på raster..

Anledningen till varför jag gör mina måste-göra-listor här inne är för att det känns lite som att någon har ett öga på mig då, någon som läser det och påminner mig om mina krav för veckan.. Det känns lite långt att göra en lista för hela året.. Bättre att ta en vecka i taget, så man inte känner sig stressad i onödan..




R.Kelly - I believe

Dagens låt, energi & hopp.. Puss // Tuyet

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ser gärna med dig om du bjuder på glass och en famn att luta mig mot ;) / H XoXo

2009-01-26 @ 10:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0