Ingen skola

Jag lider av värk i magen, jag ogillar verkligen de två första dagarna då jag känner mig helt handikappad..

Jag var hos tandläkaren igår, och då ställde jag frågan "hur länge till ska jag ha min tandställning".. och jag har länge gått runt och undrat det och jag trodde verkligen jag skulle få av den innan sommaren men hans svar "Inte innan sommaren iaf ... Kanske till hösten" .. Jag blev helt ledsen, jag tänkte för mig att jag skulle ha den i sammanlagt TRE ÅR??? Det kändes inte bra, men det är något man få aceeptera.. Efter jag ha tagit ut tandställningen så ska jag bleka mina tänder också.. Hinner i alla fall spara (hoppas jag)..


Fikade på Stigs med Pa, fick äntligen min Chai Latte.. muuuums

// Tuyet

Kommentarer
Postat av: - t

awwww, var latten gooo dääär :D?! ihih .. gumman kommer få UR vackra tänder efter tandställningen ;) look at the bright side dear =)

2009-01-14 @ 14:25:11
Postat av: Sandy

fan jag är sugen på curry kyckling baguet nu =P hahaha ohh iohh!! currykyckling med bakad potatis på grafiti!! ååhhhhhhh

2009-01-14 @ 22:15:42
Postat av: ♥ ewie . .

så gott det ser ut ! så det är här du finns numera :P har ju undrat vart tuyet har tagit vägen!

2009-01-18 @ 17:55:59
URL: http://ewiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0