Krigat

Kunde inte somna igår, vilket resulterade att jag fick ta med kaffe till skolan (haha!) .. Somnade vid klockan tre och vaknade klockan 7.. Jag har vänt på dygnet, dags för mig att vända det igen!..

Vi hade styrketräning på gympan idag, ja ni vill inte veta hur det gick. Det enda jag gjorde var att ligga där och skratta åt C.. För övrigt har jag suttit och krigat med Matte B. Än så länge går det bra, och det bästa är att jag ligger före i med att jag satt med det lite under lovet.. Hihih känns bra att slippa stressa.

Väntar på att bror ska hämta mig.. Ha en bra dag // Tuyet

Kommentarer
Postat av: Farbror S Öta

Ligga och skratta = magmuskler tränas =)

2009-01-12 @ 17:38:59
Postat av: - t

wooot?! Bloggar du här nu gumman?! haha lite mistänktsam blev jag sen när började sen styrketräna haha! men ajja Good att du är back =)!

2009-01-13 @ 09:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0