monday ?

örk I hate mondays ! :(
IAllafall jag har äntligen tagit reda på vem de är som vi hedrar på måndag. Nämligen Dr Martin Luther King Jr !
Ledig då på måndag.. Det betyder att jag ska få mina sista sprutor .. fkkkk...
idag har jag varit väldigt aktiv.. hjälpt hit o dit med mammas tjatande... och jag har gjort allt förutom min läxa i historia som jag probably ej kommer göra iv ilket fall.. kl är rätt sent 22.48.. msåte sova fan....... VAKNAR JU TIDIGT varje dag.. måste skärpa mig fan!!!! ajjaa =]vi få väl höras imorn då jag pluggar.. kan blogga mera då. men kriga fan !

GLAD ATT TUYET är faktiskt SERIÖS :D   I am veeeeery satisfied!  much love to her !!!


ciao / Sandy - som ska gå o borsta tänderna och sova!! =]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0