Skärpning

God eftermiddag! :)
Ha precis haft Matte B, och det gick helt okej.. Det roliga är att i början av kursen ligger jag före, men på något sätt halka jag efter.. Jag tror att det beror på att jag har dåliga vanor nu, och hamnat i en ond cirkel.. I natt somnade jag klockan 02, och hade hemska mardrömmar.. De hemsöker mig igen, och som de flesta redan vet så är jag en m-e-s..

Tuyet-måste-göra-lista:
- Inte sitta vid datorn efter 22.30
- Måste komma igång med lite träning (för att bli piggare)
- Äta mer nyttig mat (för att må bättre), och dricka mindre kaffe


måste verkligen skärpa mig.. Lovet är över, men hey lite stöd får jag väl? o^.~o

Dags att kila till jobbet.. Muah

Kommentarer
Postat av: - t

Kämpa kämpa Tuyet :D låt oss göra år 09 DET BÄSTA (L) detta FIXAR VI FRAM TILLS LOV DÅ SKA DT BLI MASSA SKOJ=D

2009-01-19 @ 22:27:44
Postat av: Anonym

Haha, det där med datorn. Är det så illa? (A)

"Kaffe ger mindre bröst" sägs det.

2009-01-20 @ 15:49:57
Postat av: Tuyet

Haha nej, men jag gör ändå inget vettigt efter den tiden.. Jaså? Vart har du fått den informationen ifrån?

2009-01-20 @ 19:50:45
Postat av: SAM

usch, mardrömmar är BLÄ med stora bokstäver. lägg ett äggskal och en kniv under sängen.

2009-01-24 @ 13:08:40
URL: http://mintsmak.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0