shit banana

Det har snöat i 3 dagar nu. Och fuck allt just nu, jag börjar på måndag.. Vet ej om jag orkar gå tillbaka till skolan igen.. Har inget val precis är ju tvingad till =P Ajja.. Jag kom med i honor roll skiten så de är väl lika bra och hålla upp de bra betygen för jag är ju en asiat ching chong kali pang song som måste vara duktig i skolan=] attans moraliska fördomar. fuck it.

vill bara säga gott nytt år om jag inte har redan gjort det för 2009 är här. Ska bli ett intressant år. Jag håller på och plugga till teorin för körkortet förresten.. Ja i New york state så får man ta ett junior körkort.. Jag är bara 16 just nu men fyller 17 i april gubbar oh ladies =] Teorin är enkel som fan och dom har inte så många skyltar som i Sverige här borta! Weeh for me.. Ska ta testet denna månaden också. Jag ska söka jobb med på Panera, ett cafe/resturang ställe typ. Få se dom har jättemånga coola ställen här som man kan lätt få jobb hos.. Måste tjäna lite cash ju.. Som dom säger.. En kvinna/tjej huvudsaken en "female" borde alltid ha lite mad money i fickan =)

bye bye - sandy

Kommentarer
Postat av: Marie

Hejsan, vad gör du förnågot? haha kan inte sova.

2009-01-04 @ 06:53:06
URL: http://marrwie.blogg.se/
Postat av: le

Hej! Du har inte glömt mig va? Satt här med skumpan och mat men du dök aldrig upp För mycket snö mellan NY och Cali kanske? Puss puss Sandy!

2009-01-04 @ 13:29:12
Postat av: MP

Fan vad nice om du får körkort redan Sandy!!! haha, då kan du köra ut och käka dim sum whenever you want too!!!

2009-01-13 @ 21:55:20
URL: http://mpawesome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0