Visine

Varje fredag framöver kommer jag att praktisera på Smålands Affärsresor i Gislaved.. Fram tills sommaren då.. Det känns som en vanlig skoldag framför datorn, fast det är då mer chill här.. 

Fick sluta 2 timmar tidigare idag, och det berodde på att jag hann göra klart allting tidigare än förväntat och de lät mig åka hem.. Jag åkte först till jobbet men jag behövde inte jobba för min snälla bror skulle jobba åt mig.. Så nu sitter jag hemma bara.. 

Tänkte rekommenderar er Visine - för uppfräschning och lindring av trötta, känsliga ögon.. Hittade på apoteket och tänkte att jag kunde köpa den till H för han har ju jättetrötta ögon varje gång jag träffa honom.. Jag passade på att testa den samtidigt och den funkade.. Mina ögon gick från röda (4 h sömn) till vita igen.. ett dunder var det! =)..

 

http://www.gratislandet.se/images/offers/visine.jpg

Förresten, vad seg du är på att blogga Sandy! Haha, aja hon har nog fullt upp med skolan.. =)

// Tuyet

 

 


Kommentarer
Postat av: le

vem är H?

2009-01-16 @ 21:06:23
Postat av: Sandy

Le: H är honey.. elika med JAG då.. Im her honey now.. =]

2009-01-16 @ 22:30:03
Postat av: - t

Visst känns det så kallt i början haha =D älska känslan =D good inköp =D

H stans för someone HORNAAAY HAHA

2009-01-18 @ 14:05:31
URL: http://seimei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0