Vem är jag?

" Som många redan vet växer man för var dag som går. Varje dag möts man av nya erfarenheter vilket formar en individ till den man är idag. Jag själv är en person som har mål och drömmar i livet. Jag försöker att sträva efter det bästa livet (enligt mig) erbjuder, för numera krävs det hårda kamp och motgångar för att kunna stå i en säker position"

I tisdags lämnade jag in en inlämning.. Vi fick som läxa att skriva ett "brev" till vår nya lärare i Psykologi A.. Vi skulle besvara frågor som Vem är jag? och Vad vill jag vara?.. Jag inledde mitt brev med det jag skrev där uppe..


Dagens låt - In the end med Kat Deluna



// Tuyet


Kommentarer
Postat av: Sandy

yeah that's my girl! KRIGA ! ;)



IMY ILY

2009-01-14 @ 22:13:13
Postat av: - t

awww, thats goood! kriga as sandy saays (L)

2009-01-15 @ 01:08:38
Postat av: Håte

Sandy & Trang: haha, yes kriga ni med mig? =D

2009-01-15 @ 07:23:24
URL: http://kentahsunday.blogg.se/
Postat av: - t

fo suure =D KRIGAA gumman =D jag åker näääästa heelg till småålaand =D och vi seees i helgen som KOMMER JAAAAAAAAA=D IHIHI

2009-01-18 @ 14:06:22
URL: http://seimei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0