Friday Night

Tja Alla som aldrig kommenterar !
Trevligt!

Skulle bara låta er veta att Tät landar i eftermiddag här i USA och det är nog kvälls tid i Sverige då..
Jag har nyss vaknat.. sovit i min favorit tshirt - REAL MADRID fotbolls tshirt.... haha tror jag ska ge den till Kikki hon gillade den också... Hur som helst.. idag ska jag städa igen för några gäster från Virginia ska komma hit.. Sen så ska jag käka lasagnaa från Pizza hut.... Delivery to the door. Thank you sir! Igår så var jag ute med mina vänner en sista gång innan jag åker tillbaka till Sverige .. dom har inte tid eftersom dom ska jobba innan onsdag next week. det var skoj blev helt jävla BLÖT för dom hoppa i poolen med kläderna och sen gick dom upp och krama mig för jag skulle dra.. Thanks ALOT J and C... Bastards.... Ialf blev upphämtad av D så stack vi 2 och skulle kolla på bio men alla biljetterna va slutsålda haha.. och jag ville kolla på harry potter :(.. det fanns my sisters keeper också den ska jag kolla på med .. och alla nya filmer som jag har missat. fan .. jag som är film-fan!! Whatever.... TANKA HEM? HAHA neej.. Bio som gäller! Hur som helst så kollade vi inte på bio utan vi stack och käkade på Steak House som låg nära med.. Käkade någon sorts taco mat och kötträtt det va nice..sen körde vi hem till mig och satt utanför altanen och snackade om allt... Kl 1 något körde D hem..... hahah fan va mkt skvaller jag fick reda på.. Det var blandat, både creepy,sad and som fcked up shit. hahah!

peace out ..... Fan kanske dra till Tuyet denna helgen ;) ????  I WISH!!!!!! :P


Hotellet vi bodde på i Tampa florida... Skitnajs!
spelade lite volley boll med några människor som var där på semester haha..
hm om jag int eminns fel så var det några från Las vegas, pennsylvania och colorado....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0