I survived!

Jag klarade flygresan till WA... 21 javla timmar som tog kal pa mig.. Sitter hos my uncle och ar sjuk.. Dessutom ar jag ensam hemma.. Men vill bara meddela er att jag inte dott annu.. Hoppas jag inte bli mer sjuk iaf.. Det ar varmt och fuktigt har.. Till skillnad fran Ohio sa ar WA skog och berg men dock varmare.. Haha, det varsta ar att all mat innehaller tusen kg oooooossssstttt...


JA SANDY KOM TILL MIG!!! SA STICKER VI OCH SHOPPA.. hihihi jag tror det ar 2 h tidsskillnad mellan oss... men hor av dig.. muah

Missing you / t


Kommentarer
Postat av: - t

oooawwww... FRAMME ihihii SHIT TUYET IN U S AND THE A! HOW does it feeel maan! damn gumman :D ha så skoj nu oki okiiiii =D tänk dig. nu sitter jag o ruttna hemma :((((((!!! kunde ha lekt med dig haha en nu få du leka utan mig !

2009-07-18 @ 10:50:27
Postat av: Anonym

Ofc you will survive, who else if not you? You are babi best haha! I am missing you very much...too much! :(

2009-07-18 @ 11:36:48
URL: http://lemato.blogg.se/
Postat av: Anonym

nho babi qua :(

2009-07-18 @ 12:48:36
Postat av: Sandy

Kan du inte Ringa mig????? Lämnar mob nr på msn oki!

2009-07-18 @ 15:50:25
URL: http://seimei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0