Im so sorry

Usch vad hemskt detta är.. Har inte precis varit mig själv i stort sett en vecka nu.. Har bara velat sova och äta, sen sova och äta igen... Har varken tänkt på att städa mitt rum, diska eller träna överhuvudtaget.. Det värsta är ändå när vågen visade att jag hade gått upp tre kg på mindre än en vecka.. Detta är sjukt! Ska ta tag i det nu.. Städade mitt rum och diskade nyligen.. Fräscht och rent igen...

Jag spenderar bara mina dagar på jobbet.. I do not complain för jag är glad att gör något vettigt i alla fall.. =).. Om cirka 14 dagar åker jag till USA.. Hihi, jag längtar inte direkt men det känns lite nu när man träffat J.. Hon hälsade på mig på jobbet med sin vän.. Hihi satt och pratade lite om USA och det verkar faktiskt vara nice där...

Annars är det inte så mycket mer.. Grillfest på lör.. Fika och bio på sön? Hihi banga inte J...

Muah / T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0