Ingen semester?

Hii everyone... Jag anlande i sacramento tors kvall.. Det tog oss 11,5 h att kora men det var vart det for jag kom pa vad jag vill gora efter studenten och vad jag vill jobba med.. Det kandes bra men fragan ar om jag kommer ha samma vilja om nagra manader..

Nar vi kom sa blev mamma jatteglad, langesen jag sag henne skratta sa mycket.. Haha vet ni varfor? Har borta finns det nguoi hue overallt.. Det ar roligt och sitta och lyssna pa dom for sjalv pratar jag inte tieng hue utan tieng nam, like my father..

Det kanns som dramatik svavar runt mig vilket gor att man inte kan slappna av.. Jag har inte shoppat mycket och det blir nog inte sa mycket mer.. Vill inte slosa mer for klumpen i magen bli storre for varje gang.. Aja, det ar inte det viktigaste utan det viktigaste ar att alla omkring mig mar bra och ar glada.. Nar jag ar hemma blir det fokus pa jobb, plugg och korkort igen..

Muah.. Take care .. Tuyet


Kommentarer
Postat av: bobo

Livet lite av allt em yeu! =) Erfarenheter...=) Hoppas det blir bättre!

2009-07-25 @ 14:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0