Lucky day babe..

Hihi känner mig så himla glad och lycklig just nu.. Hur mår ni där ute? Håller tummarna för det bästa.. Om inte så kan jag gärna dela med mig lite av min glädje.. Everything i do, i do it for you baby ;) haha..

Är hyfsad trött idag men ska låta dagen passera med ett leende på läpparna.. Förhoppningsvis om ingen förstör något för mig.. Då får ni en box på huvudet sen på rumpan.. Hähä.. (A)

Nästa vecka smäller det.. Hihi ska börja packa snart .. Ska inte ha så mycket med mig men när jag åker hem från USA då dåååå ska jag ha mina grejer båda i min egen och mammas bagage.. Om det inte räcker så får broder min också ta hem lite grejer åt mig.. Haha ja så håll tummarna på att det finns fina grejer där ute.. Om inte då blir jag less..

Fan vad jag älskar er alla där ute.. Haha, im so happy im so glad!!!

PS.. sandy, du vet nog var det innebär o^^o


/ T

Kommentarer
Postat av: Sandy

told you babe.. såg du mitt mess på msn?

2009-07-07 @ 17:43:46
URL: http://seimei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0