Nooo..

Har ni haft en bra helg? Själv har jag spenderat den med tjejerna.. Kände mig så otroligt livlös och rastlös i fredags.. Efter jobbet tog jag mitt pick och pack till Kristianstad.. När man väl var framme (Kl elva på kvällen) träffade man min älskade Mimo.. Senare träffade man på gamla klasskamrater, oh blev väldans glad.. Alla har förändrats så himla mycket.. Det var också festival där nere så mycket folk var det ju.. Senare gick vi mot house och bagels och fikade.. Efter en stund dök älskade Trang upp... Is chai latte is the shit ;)..

Lördagen och söndagen festade vi... Yanyan fyllde år igår och det blev självklart en lyckad fest.. Grattis hjärtat!! Hihi jättegod mat.. Haha det roliga är att jag och co tältade vid chokladfontänen där vi åt jordgubbar doppade i choklad.. Haha sen när det var nästan slut så stack vi därifrån och skyllde på barnen .. hähä ..

Kom hem igår vid 01-02 tiden (kommer inte ihåg) ... Nu sitter jag här och är sjuk.. Är det Mimmi som smittat mig? Håller på tappa rösten.. Ska vila mig ordentligt... Sen äta nyttig mat och träna, sen blir jag nog starkare och kan åka till USA frisk.. Tänk er, jag åker på fre... Känns inte som det..



PS MIMMI! Jag glömde kameran hos dig.. Kan du inte skicka upp den innan tors? hixhix hör av dig..

// T




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0