Update from California

Jag har varit ute i princip hela dagen forutom de 15  min dar jag duschade.. Vi var i San Francisco igar och darefter i San Jose... nar vi kom hem stack jag och kusinen och festade.. Det var en hemmafest och damn, de tvingade mig dricka for mycket.. De dricker oftast Hennessy eller vad den heter har borta.. Fyyy!!! Somnade i bilen i tre h men markte inget..

Nu ska jag ut och ata frukost med kusinen och hennes kompisar.. Darefter till mamma och uncle sen beger vi oss till sacramento och dar anordna dom en fest for mamma.. Imorgon beger vi hemat.. Fan jag  blivit fet..

Jag hinner tyvarr inte gora ngt mer an detta.. Jag hor av mig nar jag kommer hem igen.. Ta hand om er.. Muah Tuyet

Kommentarer
Postat av: jenny y

du lovar att ringa gumman!

2009-07-27 @ 00:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0