Update from WA..

Jag, min bror och tva andra tjejkompisar var ute och shoppade igar i en storre stad.. Vet inte riktigt var vi var men kopcentret var riktigt stort dude! Jag trodde jag skulle talta i forever21 men nar man val kom in i den butiken sa var det klader overallt, da menar jag verkligen overallt vilket gjorde att det var svart och hitta det man ville ha... Sa jag orkade inte ga runt dar... Testade kaffet from Starbucks and i really looooveee it... Testade aven bubble tea som tjejerna rekommenderade men dock var den inte lika god... hehe..


Skulle egentligen ut med tjejerna idag och bada i en vattenpark men konstigt nog sa far jag inte ga ut av my uncle.. Dunno why but its kinda wierd huh?... Kanns som min morbror ar en kopia av min mamma.. Bada ar nog lika stranga.. I alla fall sa om jag inte fa ga och bada sa ska jag iaf shoppa!!! inte tanker jag vara hemma och gora nothing..hehehe men i for sig sa ar jag sjuk ju.. Hostan verkar bara bli varre...


Jag alskar usa forresten.. Hihi folket har ar so coola...

Muah / T


Kommentarer
Postat av: Anonym

och jag älskar dig! /B

2009-07-20 @ 21:44:49
Postat av: Anonym

ahhaha OOOOH. sa KUL jag vill med va i USA med daj! ahhaha SA JU ATT FOREVER21 var FETT stor .. usch nu vet du hahah... synd att jag inte va dar med daj hade velat se din reaktion. wiiiih MISS U sooo och sandy kommer hem snart och hbg discot ar snart o du ar inte dar .. fuck :(

2009-07-22 @ 22:00:06
Postat av: Anonym

- t

2009-07-22 @ 22:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0