030709

Hej! Hoppas er dag har varit bra alla ni i Sverige. Jag som är i Usa just nu har nyss käkat frukost och klockan är bara 10.04.
Efter jag käkade min toastade macka klart och kollade lite på teve i vardagsrummet så följde jag mamma ut till pakeringen. Hon kör nämligen varje dag nu till jobbet och har sin man brevid sig. Hon har tränat ganska länge nu och börjat bli riktigt grym på det med. Dessutom är det auto på bilen så det är mycket enklare. Hursomhelst det första jag märkte när jag gick ut idag var vädret! Herregud jag var omringad av sådär mycket snö men vädret var jättevarmt och solen sken! Jävlar vad glad jag blev! haha. Hade bara tshirt på mig och gick ut de var den bästa känslan på aslänge! Idag ska jag bara ta det lugnt och chilla ltie grann, måste städa huset och ikväll så kanske familjen ska ut och käka på T.G.I Fridays! Bara för jag vill :) men annars imorgon så ska vi iväg tidigt och handla mat... hursomhelst måste njuta av helgen! Det ska bli en underbar helg med värmegrade! Idag är de ungefär 55*F och imorn ska de blir 60*F :D yeaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

// Sandy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0