Gäsp..

God eftermiddag..
Har precis haft lunch.. hihi, det blev smörgåstårta och mättande var det givetvis.. Jag känner mig lite sömnig och dessvärre ska jag jobba efter praktiken också.. Ska nämligen på UF-mässa i Gislaved imorgon och få ta passet idag istället för imorgon.. Hihi, ni få gärna komma och hälsa på imorgon.. UF-mässan håller hus i Gisleparken och WatchMee UF finns på plats 122 (tror jag? o-.-o)..

Hihi jag fick åka hem innan lunch men jag valde att stanna kvar och göra klart en uppgift.. Var inte här förra veckan så lika bra att göra dubbelt, eller? Kommer nog inte hinna göra klart hela uppgiften men men..

Solen skiner idag men det är dock fortfarande kallt..

Önskar er en trevlig dag/helg.. Muah / Tuyet

Kommentarer
Postat av: VKP

yoo! :p hihih det är monter 122 jaa, och DUDES från WatchMee, vem kommer förbi och hämta skålen eller ha ni tänkt att vara utan? Hör av eeer! Men inte inom dem närmsta timmarna för då sover jag så det sååå!!!!!!! :p hahaha PUUUSSSS good luck 2morrow guurls! :D

2009-03-20 @ 15:14:06
URL: http://vkp91.blogg.se/
Postat av: - t

Aww Good luck gumman hoppas du stötter på hetnosar och har riktigt skoj =)!



Hoppas att allt annat har varit bra och helgen (L) Love u cung

2009-03-22 @ 13:38:14
URL: http://seimei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0