Hello Monday!

Så skolan går rätt bra för mig, nästan skrattretande. hahahhahahahhahaha! ja inte bara lite.
Att ha lektioner på engelska, jag får faktiskt ge mig lite beröm för att faktiskt förstå ganska mycket av det dom säger. Jag har Matte B, Media kommunikationer, Engelska, Franska, US historia och government, Technical drawing och Vetenskap/NO.

ALLA ORD O ALLA TERMER... shieeeet... idag insåg att jag är ganska grym..... :]


nej jag orkar verkligen inte skriva fina fjoll inlägg med fucking reennnn svennesoonska.. nej för jag har tydligen tappat de fina skrivsättet jag en gång hade. ajjjjjaa.. screw that shit..
o jag orkar verkligen inte skriva om mina dagar heller för ja de har hänt för mkt för att det ska kunnas skriva neer på en blogg som är mkt mkt roligare när TUYET DEP GAI bloggar. hon är waaaay better than me på detta. Bloggande är inte min grej helt enkelt men jag gör det för dels tuyet skull och andra personer och för att KENNY dissade mig för  gaaaaaaay leeeeee.. yeah fuck u lee :] haha ta de som en komplimang. oroa dig inte.. toalettrörmokare är tillbaka snart så hon kan spola toalleten tusen gånger!

byeee much love.. thoi toi di an mot bat phööö gaaa bay gio day......

o en sak till .. jag gillar traffic live grejsen.. SER att många smålänningar gillar o läsa..... JA jag vet. Tuyet är en mycket vacker svan men tyvärrr är hon tageeeeeeeeen ! HA HA HA :]ja de svider ibland... hahhahaha

avslutar med en asfuul bild som täcker hela mitt ansikte.. ja bättre än att photoshoppa som vissa ANDRAAAAA! HAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHA ! nej skojar bar.. lite out of control. haha :P
men ni älskar mig ändå...... fuck u om du inte gör det.. I can care less dear.

Kommentarer
Postat av: - t

hahaha i LOVE YOU CARE MORE (L)

2009-03-17 @ 01:12:08
URL: http://seimei.blogg.se/
Postat av: Tuyet

HAHA, what is happening sääändyyy? hahaha vilket inlägg men tack.. ^^



men lycka till.. du åker snart =D

2009-03-17 @ 11:58:27
Postat av: Kim

Sandy, u ROCK!

2009-03-17 @ 21:06:10
URL: http://kimmiee.blogg.se/
Postat av: miztha

svar. jaaa, det var ju ett tag sen man såg henne ^^, vet du om hon fort. bor i atorp?

2009-03-18 @ 00:19:39
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/
Postat av: SAM

du har för kort lugg för att likna sadako! (;

2009-03-29 @ 11:16:17
URL: http://mintsmak.blogspot.com
Postat av: SAM

im not sure about that. jag skulle hellre ligga med dig än med henne (;

2009-03-29 @ 22:24:51
URL: http://www.mintsmak.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0