Ingen pluggdag idag heller

Sitter för tillfället på jobbet och lyssnar på Over my head.. Jag brukade sitta och plugga på jobbet på lördagar men numera är det "äsch, ta det imorgon istället".. Men det komiska är att jag hinner plugga en hel del men vad orken eller viljan är, är en helt annan femma..

Min älskade mor har förmodligen förbrett det som behövs till goi cuon där hemma och när jag kommer hem ska man nog rulla ihop det bara.. Bobo är där hemma (grr på dig ifall du ha ätit goi cuon utan em!!) och ska förhoppningsvis dyka upp och hämta mig snart..

Vill göra något idag men frågan är vad.. Åka till Gislaved och äta i den nya restaurangen (?) hihih

Aja, trevlig helg på er.. Muah muah..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0