Ja så kan det gå..

Hoppas du är glad nu, det är väl så du fungerar. Komma emellan de som varit där för henne hela hennes liv.....
Jag bryr mig inte är man trög så är man..... orkar inte :] Nu förstår jag mig på vad vissa människor säger till mig.. Jag som alltid försvarade dig.. ajja vad får man när man "hjälper" folk?

påminner om min fucking dag jag hade igår. Fuck it.
När folk frågar mig om hjälp då håller läraren käften för han vill att dom ska bli godkända och jag är den som kan allt och inte är lika efterbliven som vissa andra och inte förstå sig på uppgiften man får. Men när jag frågar om hjälp så ska han ge mig IG om jag inte gör arbetet utan att få hjälp.

whatever..


till det glada Tuscani lasanga beställdes igår från Pizza Hut. Det var gott och sen så en sak till.. men de tänker jag ej tala om.





Kommentarer
Postat av: - t

wäääääh det ser ju jätte gott ut :( nu blev jag hungrig!

2009-03-20 @ 12:18:38
URL: http://seimei.blogg.se/
Postat av: Sandy

KUUUUUUUUUUUUUL

2009-03-20 @ 19:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0