Jahapp..

Usch, jag vet inte vad jag ska känna .. Gråta eller skratta? Haha, en bra fråga.. Fan, jag lyckades inte pricka in de två sista kriterierna på MVG vilket resulterade ett betyg på VG+.. 2 KRITERIER??? Hallå, ge mig bara ett MVG-?? Jag lyckades ju pricka in alla andra?

Jag är för tillfället jättebesviken, arg och ledsen.. suck

Ni tänker säkert att VG+ är bra men... Jag tycker inte det...


Update: Vet ni vad? ^^.. Istället för att sitta här och klaga så kan jag faktiskt göra något åt saken.. Terminen är inte slut och det finns fortfarande chans och hopp.. Bara att kämpa in i det sista.. Jag borde istället vara glad över det jag har presterat men jag gjorde inte mitt bästa.. Det är det!! Aja, kämpa gott folk.. För det ska jag göra..

muah/ T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0