Lång Onsdag

Hej gubbar och damer!
sitter i mitt rum i long island new york. Omringad av baby blåa väggar och solen skiner soft utanför. Det känns som en sen sommar eftermiddag, sjukt nice! Me like it. Ja onsdagen idag har varit extremt lång, så jävla trött är man också! Kom hem idag vid 5 tiden om inte 5 30 nästan. Stannade efter idag och avslutade filmandet som skulle ta plats i skolan för våran musikvideo. Jag och min grupp som består av 3 andra tjejer. Raneish, Yasmine och Yadee. Jag är så jävla glad vi är fan snart klara! Det enda som behövs göra är att redigera alla scener vi filmade på datorn vilket ska fixas imorn(Torsdag). Yeah Fredag måste skitet vara klart. Hur som helst efter 1h ungefär i skolan så blev vi fyra hämtade och rullade vidare hem till Yasmine's hus. Där filmade vi resterande av vårt skript. Eller knappt vi följde inte skriptet utan kom på egna vinklar och video"shots". Det va ganska soft, käkade pizza efteråt sen raka vägen hem efter att lämnat av de andra två tjejerna. Raniesh o Yade.  Yasmine hade världens fetast hund, så söt och fin och mysig! :D haha påminde mig fettmkt och chowy hundar. haha. Foxy hette hennes hund eller hon hade 3 st men jag gillade foxy. Ey miss Fatty ;)

ialf kom hem så nu sitter jag här kl är snart 1800.. trött som fan har läxor men jag orkar inte kolla igenom ska ta och sova ett stund om inte hela kvällen haha.. however torsdag imorgon och sen vaar de fredag nej inte än. men snart yeah! SÅ nästa vecka åker jag till Washington D.C !! WOHO Äntligen!!!! Nästa vecka kommer bli fettnajs.. kommer bara gå 3 dagar för vi har ledigt på torsdagen plus att på fredagen så åker jag och alla andra till WASHINGTON BABY!! Fatta va fett de kommer bli !!!!!!! Inte långt kvar till sommaren heller för vi är inne i April vilket betyder lov och min födelsedag såklart sen är de fan i mig hem till SVERIGE !!! Saknar er där hemma enormt! woooooho trang tar studenten! Vi ska festa rejält eller hur? ;D

PEACE / Sandy


random bild på mig o min storasyter Teng(Trang) :)

Kommentarer
Postat av: - t

WAOW u seem to have a fully day with stuff to do! MEN HELL YAH FEST FESTA!

2009-03-26 @ 00:47:11
URL: http://seimei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0