LESSSSS JA?

Börja bli lite less nu på allt! Trang kan du vara snäll och ta kontakt med mig. Det är något jag vill att du ska se. Så när du läser detta så får du gärna ta kontakt med mig eller vara ONLINE så man kan faktiskt nå dig.
Hur som helst hoppas Tuyet har skoj i Dalarna. Kanske hittar en fin bonde som hon kan ta hem till mamma oh pappa.
Igår var en underbar dag.. Fick bränna en del. Kändes riktigt skönt. Idag gjorde jag Goi Cuon. SÅ JÄVLA GOTT! Så länge man har fräsha grejjor så blir de feta gott. Och min nuoc mam... Delicious. Nuoc mam är en blandning av fisksås med lite chilli exstraser och lemon. Very goood Borat lajke.   hahaha!    hhmmm... kolla in     "The Veronicas - Untouched" den låten är en kick in da ass som är en "feelin-good" låt.  Anyways imorgon är det skola, yippie ! not....... har en uppsats som jag måste ha klar till fredag på en amerikansk författare som heter "Ernest Hemingway" heming GAY snarrare.. palla.. så jävla tråkigt! hm vad mer denna veckan? Jo mars är här. Ännu en deprimerande månad att komma över eftersom alla vet att April är den bästa månaden någonsin. Vem älskar inte April liksom? ;) mohaha.. Jag blir 17 år också förresten. Japp på väg att dö snart....      Hur som helst hur somhelst hur som helst.............



Kommentarer
Postat av: - t

YO SIS! våran internet är fucked där hemma så jag har inte kunnat vara ONLINE när jag kom hem igår.

Pappa har liksom skaffat ny internet och han vet inte hur han har installerat skitet och vet inte vad för lösenord han har satt på hela internet och kopplat det fel så telen funkar inte som den ska. ja jag vet hes STUPID. men idag ska jag förhoppningsvis få KLART på internet med TOMMYS hjääälp. sååå I WILL TALK TO U SOON! och jag tror fortf att du inte kan ringa hem för hem telen är fucked på något sätt också. damn it! vi två behöver prata för dt är stora CHANGE är hemma! IMA DIE SOON SIS :/!

Var dessutom med upptagen med och packa under helgen så har inte sett dig online då jag var onlien FAKTISKIIIITSKT! MEN IALF! PRATAS vid snart SYRRAN OKEJ! im home and safe och är i skolan just nu =D! PUSSSS idag ska jag träffa steven med o hjälpa han med matlistan =)!

2009-03-02 @ 13:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0