Oh man It's Friday!

HALLELUJAHHHHH!
Yes imorn få jag sova länge, så najs. Igår kollade jag på ABDC, QUEST CREW VANN!!!! HAHAHA YES FUCK YOU BEAT FREAKS! .. nej skojar bara. Beat freaks var bra o plus dom va tjejer .. fettgryma men nej.. quest is the best! :) medans jag firade VICTORY med tv:n så gjorde jag min uppsats som jag faktiskt slutförde! Äsh jag slackade lite faktiskt. men jag orkar inte bry mig. Det få bli som det blir ska kriga i college istället. Bajs på HIgh school's jävla Homework. Hursomhelst It's over men de börjar igen nästa vecka:P fuck. haha

Men som tur så är det två veckor kvar till Washington D.C resan !!!!!!!! WOHO can't WAIT! :D
Ska dela rum me 3 andra tjejer.. mina amigo's.... ayoo..... damn damn vi kommer besöka så många kända ställen.. omg can't wait!

HURSOMHELST! inget speciellt bara en massa skolarbeten. fk thaat.... men de lönar sig om man gör vad man ska göra...
Jag kom med i Honors Roll för andra quarter.. yeaaaaay ;) se lönar sig. en utav skolans bästa studenter... hehe yahhh. :)

ok g2g... bye hoppas ALLA ha en bra helg aight! ÄTA O DRICKA O FISA MKT OK.. bye byeeeeee =)
 

Tuyet.. hoppas du hade skoj i dalarna! du få ta o logga in så du kan berätta om vad du har varit med om I daalarna!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0