På väg att bli..

Jag har burit på denna trötthet sen i fredags.. Jag vet inte om jag håller på att bli sjuk eller beror det helt enkelt på något annat.. I fredags när man var ute med tjejerna, kunde man inte tänka på något annat än tröttheten.. Deckade direkt när jag kom hem.. Dagen efter när jag vaknade var jag fortfarande trött trots 7,5 h sömn.. Efter jobbet sov jag 15,5 h.. Och idag sov jag 12 h..

Idag satt jag på jobbet och frös =(.. Men jag känner inte mig sjuk men samtidigt gör jag det.. Jag känner mig ovanligt trött och glömsk.. Glömde koden när jag skulle larma .. usch..

Ska försöka plugga lite men denna trötthet gör så att jag bli trött på skolan också.. Ge mig ljusa dagar ..

Hoppas ni ha det bättre än mig.. Muah / T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0