"The old me is dead and gone"

Har varit spänd sedan igår och det har inte släppt sig än heller och det beror på att jag har fortfarande inte gjort mitt tal (Sv B - NP).. Men det var inte så roligt som jag trodde det skulle vara eller kan det beror på att jag har varit trött idag.. Men de som redovisade idag var duktiga.. Fortsätt så vet ja..

Efter jobbet var jag ute och övningkörde med min älskade far.. Det var lite tråkigt i början för pappa höll på att rätta mig hela tiden men efter en stund klarade jag det fint själv så där satt pappa tyst och hängde med.. =D..

En sak som jag fastnade för idag var - hur kan man ha så många fördomar utan att ha några kunskaper om självaste ämnet? Kan det beror på att man väljer vilken information man vill ta in och genom detta leder till att man generalisera t.ex. hela området?

Btw, ser att Sandy har ändrat headern.. Snyggt =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0