Toppen

Helgen är snart över och imorgon är det skolan + simning (oh nooo)..

Fredagen började inte bra.. Alarmet ringde och efter en lång natt (bokstavligen) vaknade man upp med huvudvärk.. Oh no, var tvungen att sjukanmäla mig och jag ogillar verkligen att ringa så jag tog det på det "snygga" sättet och det var nämligen att skicka email till praktikplatsen.. Det gick suveränt!.. Somnade om med skuldkänslor, ville inte missa något.. Vaknade efter 3 timmar och mådde bättre.. Tänkte åka till praktikplatsen men jag brukar sluta vid kl 2-3, och jag skulle inte varit framme förrän 1 så det var onödigt.. Gick ut och jobbade istället och efter en stund dök gulleplutten upp och glad blev man =D.. Blev en liten överraskning och det var SUSHII =D=D och tredje boken av Stephanie Meyer =D=D.. TUSEN TACK SÖT!! =D=D

Lördagen

Hihi efter maten tog man en runda - brottningsrunda mot bobo.. Haha, otroligt och roligt var det!! ^^

Söndagen

Åt friterad banan med glass och urrrrrkkkk vad äcklig sirapen var... Det förstörde rätt mycket men aja.. Senare åt man pizza och mätt var man.. En slappedag med andra ord.. Btw, lärde mig att spela poker.. Haha.. Tuyet is the king now  =P

Kommentarer
Postat av: - t

wiih låter som gumman har haft en bra dag tsm med bobo ihihi =D

2009-03-16 @ 10:02:40
URL: http://seimei.blogg.se/
Postat av: lmt

you are the best babi!!! =) happy sunshine!

2009-03-16 @ 13:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0