..Tuyet..

Har precis haft matte och som jag tidigare har nämnt så har klassen halkat efter i matte och det beror delvis på alla resor vi ha fått åka på som hör till turismprogrammet.. Jag låg och tänkte på det igår innan jag somnade och jag kom då på ett förslag och det var att vi skulle ha dubbel lektioner efter måndagslektionerna och detta skulle då vara fram tills vi gjort alla NP.. Efter det så behöver vi inte ha matte mer.. Är det inte bra? Hihi.. Då kan jag sluta tidigare på måndagar och har två timmars feta-rast på onsdagar innan teorilektionen till körkortet.. Då kan jag gå ner till gatuköket och äta eller sitta och plugga på annat.. Låter det inte bra?

I alla fall.... Vad jag själv har märkt är att jag skriver väldigt ofta om min skola/skolgång.. Men som sagt, det händer inte mycket mer i mitt liv just nu.. När det väl händer något så orkar jag inte blogga.. Konstigt..



Sitter just nu och väntar på min bror som ska komma och hämta mig.. Blivit en dålig vana nu.. Skjuts till/från skolan.. Undrar hur mycket det kan kosta i månaden? Men det tar trots allt 30 min att gå till skolan och att cykla till skolan - haha det tar för mycket energi för att jag ska kunna orka med skoldagen och jobba efteråt (jag är seriös)..

Kanske kan börja åka buss.. Bli lite miljövänligare och "dottervänligare" ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ILY!!! /b - a - b - i

2009-03-09 @ 18:57:26
Postat av: Jimmy

vaaaaaafan gåru på teori lektioner reedan för .. :P

2009-03-10 @ 01:04:48
Postat av: Sandy

haha jimmy är retarded!

2009-03-10 @ 21:14:46
Postat av: Bobby Björn

Tycker du liknar en stjärna på fotot =) för du är min stjärna

2009-03-11 @ 11:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0