Damn..

Jag borde egentligen sitta och plugga teori men jag orkar verkligen inte mer.. Jag tror att jag kan det mesta, vilket inte låter bra.. Jag ska kunna det mesta.. Känner mig för tillfället trögfattad och tjock, vilket leder till att min koncentrationsförmåga ligger nere på 0.. Men vet ni varför jag sitter och skriver detta inlägg? Jo, för att ha en anledning till att inte plugga.. Men vet ni vad? Jag måste ju plugga, därför ska jag plugga.. Plugga är bra..

Nej skojar bara med er.. Försökte få med så många "plugga" som möjligt..

Det är faktiskt kul och lära sig något nytt, men det är mindre kul att man glömmer bort det - vilket jag alltid gör.. Jaja, ville bara dela med mig lite gnäll för det få mig att ta in mer kunskaper ;) .. hahaha...

Ha en fortsatt fin kväll.. För om några månader ska jag, Tuyet Pham, ta körkort!! Hahaha nej ska sluta vara fucked up.. Bye

Kommentarer
Postat av: - t

hahaha min knasboll :x

2009-05-06 @ 20:01:18
URL: http://seimei.blogg.se/
Postat av: _keke_

OOh e det sant! LYYYYYYYYCKA TILL LENG LUI! GÖR MASSA DATATEST! LOOOVAR DE HJÄLPER AAASMKT! :D

2009-05-10 @ 15:24:39
URL: http://seimei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0