^^

Har börjat kolla om The OC igen, tredje gången.. Hihi, fast denna gång är det från första episoden från säsong 1.. Jag har även hunnit med att ta hand om mig själv.. Har lagt ansiktsmask på facet nu och smörjt in kroppen ordentligen med bodylotion.. Hihi tummen upp för mig =)..  Imorgon blir det väl hårinpackning.. Funderar på att klippa mitt dumma hår också.. Eller jag har funderat ett tag men jag har inte orkat göra något åt det än.. Hihi, jag är fikasugen.. Tycker det är så himla mysigt att sitta utanför ett café med mina flickor.. Någon som är lika fikasugen som jag?


Kommentarer
Postat av: - T

jaaag ärrr :P! tjejerna var nere hos mig i veckan o vi fiiikade mkt på bageeeeels =P

2009-05-25 @ 01:12:56
URL: http://seimei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0