Ilska..

Under dessa två dagar har jag burit på en ilska som kan sprängas vilken sekund som helst. Problemet är att jag inte vet varför jag är arg och frustrerad... Jag har legat om nätterna och tänkt på olika saker som gjort mig oerhört arg vilket resulterar att jag inte kan somna för den innre rösten håller mig vaken..

Valde att stanna hemma idag från skola för jag vet att denna ilska kommer såra någon.. Igår satt jag och klagade på en lärare, fick utbrott när det gick lite snett och speciellt när mina kunder var fucked up.. Jag och bror jobbade och medan jag hjälpte tre andra kunder kom en äldre dam.. Hon sa till min bror att hon har väntat i 30 minuter (hon fick hjälp direkt) och hon var upprörd, men hon hade precis kommit.. Det såg både jag och min bror.. Det måste nog ha tagit henne 30 minuter att gå från bilen till oss.. Fucked up kvinna.. Men oavsett om kunden har fel eller är dumma i huvudet måste man bemöta dem som om man vore en fucked up slav... "Kunden har alltid rätt" Den dagen jag bli kung ska jag slå skiten ur dem så slipper dem klaga och kan njuta av livet istället...


PEACE



Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAH ASÅ BÄST! yeah fuck them old bitches! :P

2009-05-20 @ 20:36:13
Postat av: - T

haha nawww fuck them all jaa!

2009-05-25 @ 01:14:34
URL: http://seimei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0