Klumpig värre..

Har ni sovit gott sötnosar? Själv däckade jag så fort jag lade mig på sängen.. Igår vann jag priset för årets klumpigaste person.. Jag skulle nämligen åka till Jönköping efter en hel del tjat om vad jag egentligen ville göra... Jag sprang ner till busshållplatsen och var hur glad som helst.. Gick på bussen och satte mig.. Skulle ringa min älskade bästis och meddela henne att jag är framme vid kl fem.. JAG HITTADE INTE MIN MOBIL!!!! Jag hade glömt den hemma och jag kan ju inte åka utan att har sagt något till henne för då står jag där helt ensam.. Och jag kan inte hennes nummer heller..

Så dum som jag var hoppade jag av vid samhället och gick till Gatuköket.. Sen inväntade jag en annan buss för att åka hem, jag orkade inte gå trots att det skulle bara ta cirka 10 min.. Haha..

Jag kämpade förgäves att komma ut från Gnosjö.. men gnosjö gillar mig för mycket så jag kom ingenstans.. ironi

Men senare på kvällen kom Trang ändå.. Hihi, vi stack till BK och käkade.. Sen åkte dem hem igen..

Idag blir det grillning.. ^^


Knasbollen Tuyet ..

Kommentarer
Postat av: - Trang

haha min söta knasboll :x

2009-05-18 @ 14:47:30
URL: http://seimei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0