Maaat..


Summerat: Denna dag spenderades med tjockisen.. Shoppade på a6 och ikea.. Fast vi åt för det mesta och inte konstigt.. Det är två tjockisar vi pratar om.. Sen Trang oii, vi fikade där du praktiserade... Nice place men min chai latte var inte god =(.. Du får göra till mig nästa gång okidoki? =D..

Sen efter vi kom tillbaka satt jag och höll Phuong sällskap när hon packade ner hennes grejer.. Sen stack vi och åt igen..

Hihi tack för en fin dag gumman oi.. =) Btw, hon lärde mig att locka håret med en plattång.. mohaha..


Nej nu ska jag sova.. Sov gott där ute.. Muah

Kommentarer
Postat av: - T

haha awww. Det är för att ni beställde Chailatte på deras pulver! nästa ggn när du beställer chai latte se till att dt görs på SYRUP! då är den BÄST o goast! pulver är OK :P men MUAAH :x

2009-05-25 @ 01:11:28
URL: http://seimei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0