hej!

som ni har sett så har bloggen fått ett nytt ansikte.. ett litet plus till ninja music playern till sidan ;) kolla igenom listan. bra musik! fan märkte nyss att google translatern är borta.... palla fixa! :P HAHA. nej jag ska fixa den snart.
det är thanksgiving holiday här i U es Ah... ledig veckan ut så gött men fan jag har saker som jag måste göra. Palla! Fan efter denna helgen så kommer det vara 3-4 hela veckor tills jullov.. buhu jag som har jullov den 23 december, så ni kan ju vara rätt glada och tacksamma! Idag så orkade mamma inte göra någon sorts middag för hon jobbar rätt mcyket och lagar mat varje dag så vi ska ut och äta senare. Wihh, få se om jag kan ta ut cash och köpa födelsedagspresent till min kusin Thuy My och Kikki som fyller år snart! :)
/ Sandy


update: Nu har jag fixat google translater... Så nu kan ni läsa det i vilket språk ni vill!!! Ska snart göra mig i ordning och dra ut o äta middag med mami..... Saknar alla mycket!!!

Kommentarer
Postat av: _keke_

ooh faan sexigaste headern på länge! diggar din outfit tuy!

2009-12-04 @ 08:12:43
URL: http://kebukeyi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0