Jobbig vecka framför mig.

Det var planerat att jag skulle vara hemma hela helgen och plugga men ja, alla vet nog hur det slutade.. Jag fick skuldkänslor av att strunta i en väns födelsedagsfest när han var på min.. Så jag skulle dit en "stund" vilket blev tre h sammanlagt.. Jag skulle egentligen hem vid tio, men då ville han inte och det slutade med att han fick dricka två shots och jag stannade ytterliggare en stund till.

Som man bädda får man ligga men planera hur jag ska göra har jag allt gjort.. Jag har suttit och gjort sammanfattningen till provet imorgon. Skulle egentligen gjort den igår men idag fick jag stressgöra den istället.. Jag är äntligen klar med den.. Ha två timmar på mig att plugga in den sen därefter plugga in eng-glosor och efter det plugga på provet igen..

Som ni alla vet har jag varit på praktik vilket har gett ett resultat av att man halkat efter i Matte C.. Så denna vecka ska vi ha extralektioner = längre dagar än vanligt.. Plugg, plugg och endast plugg i mina tankar!!


An angel of mine .v.

Kom på en händelse som inträffade i fredags.. Vi hade Nk B som sista lektion och i slutet av lektionen skulle vi packa våra saker och välkomna helgen.. Jag hittade mitt betygspapper som vi hade fått under dagen.. Jag sa till min lärare "Här Björn, det här är till dig" Han kom fram till mig och tog emot pappret och hans reaktion var "Har du så bra betyg?!".. Snacka om att titta ner på mig.. Han är den första läraren som sagt till mig att jag har för hög frånvaro men inte konstigt med tanke på den perioden då jag tältade hos tandläkaren för jag skulle ta av min tandställning.. Hihi

Kommentarer
Postat av: alextran

KÄÄÄÄMPAR TUYET! Ät mer hamburgare! :D

2009-11-15 @ 18:53:27
Postat av: Tuyet

Alex: Haha för din skull ska jag göra det (A)

2009-11-16 @ 12:32:50
Postat av: - t

haha :O sa han verkligen så?! Fan vilken bitch som lärare dåå =(((( Min Tuyet är awesome in school ! Fighting baby!

2009-11-17 @ 02:07:51
URL: http://seimei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0