New Moon

http://blog.mtv.se/kenza/files/2009/09/new-moon.jpg

Jag känner mig väldigt yr och törstig hela tiden.. Jag försöker dricka så mycket vatten som möjligt men det känns som det inte är tillräckligt.. Igår vaknade jag upp och kände mig yr och det blev inte bättre när man hade drömt om spöken eller när man fick gå igenom alla sms som man fick under natten.. Likaså idag, samma visa. Jag har ersatt vatten mot energidrink, kaffe och cola.. Inte konstigt att jag mår dåligt huh? =) Det är bara mig själv att skylla på..

I alla fall så är det onsdag idag.. Snart helg igen, hihi =D=D.. Det var planerat att jag skulle kolla på New Moon på söndag men jag vet inte om det bli av.. Har ingen blekaste aning ifall vi ska kolla i Jkpg eller i Borås men men, som det se ut just nu så ser det inte ljust ut.. Vi har inte ens orkat boka biljetter..  Haha :(.. Så är det väl när man är lat och inte orka boka?

Men aja, hann med lite matte idag.. Förhoppningsvis kommer jag få mer hjälp med matten ikväll när jag kommer hem.. Det behövs!

Btw, ska nog ta sprutan imorgon med bror..

Muah..

 

 



Kommentarer
Postat av: - t

men gumman! Vatten är viktig du få dricka dig 10L bara för att du har druckit massa annat istl haha!

Lycka till med sprutan idag tjockis :x !

2009-11-19 @ 14:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0