Sämst!

Kära blogg, idag var en skön men ändå dålig fredag. Varför? Jo idag var man tvungen och dra till ff skolan för moder min tvingade mig. Jag mådde värre för jag har varit sjuk sen måndags och trodde nästan att jag kanske hade fåt influensan. Tack kära Buddah att jag inte hade den utan bara en vanlig förkylning, typiskt mig. Oh om jag verkligen tänker efter så brukar jag vara sjuk ganska länge pga sånna små grejer. Sjukt! Minns att jag var sjuk under nyår en gång, de var den sämsta tiden någonsin! Medans Trang stack ut med tuyet och smällde raketer fick jag ligga inne i min säng och glo ut från fönstret. Woho, so much for excitement.. or not... haha ja men fick ialf glo frn fönstret ut och jag såg inte så kry ut. Hade gått ner och jag såg nästan ut som Trang... hahahahahha! Nej skojar bara..
men ialf, hm halsen är inte så bra.. Den få väl recover under helgen annars så ska jag strax dra och lägga mig. Måste verkligen gå och lägga mig tidigare, jag har tyvärr hamnat i en väldigt dålig cirkel där jag har blivit lat och orka inte bry mig mer oh jag skyller bara på mig själv. Annars när jag va i skolan idag så hade jag tydligen glömt bort att vi hade prov igår aka torsdag... jag va ej i skolan då.. damn.. hade typ 3 prov tror jag.. Fick göra dom idag, ett vetenskaps, matte, fysisk träning oh business uppsats... Damn... Men det var inte så svåra tackar buddah igen för det och denna dagen gick faktiskt förbi snabbt. Ha ha tackar buddah igen... =P Nej nu får jag sluta bullshita. så gott folk hoppas ni har haft en fri-oturs-trettonde-fre-DAG och hoppas helgen bli swell för er del :)


OH en sak till!! The Amazon Kvinna is Back :D
missed you boo! ha ha ha.....


Isn't she just the sexiet thing Alive? xD hAhahahah! ILY, dont hate me (A)..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0