Sorry seems to be the word

from Sandy. haha, sorry Tuyet. I'll try my best to do better. Det är mycket jobbigt just nu med skolan, jag är trött som fan! Jag har noll ide på vad jag ska skriva... hmm för jag orkar inte klaga på mitt liv och allt som är jobbigt och de är inte kul o läsa massa gnäll.. Pleasee you know what im sayin.. Imorn ska jag stanna i skolan och kolla på en film med min psykologi lärare. wihh ja hon har inga vänner därför är jag så snäll och erbjuder min tid.. HAHA nej jag skojarbara.. de tär för 20 poäng extra i testscore blahblah grejs... Så ska ja o mina vänner få mat med. NICE... kanske borde ta me extra mat? HM.. IDK...... Har gympa imorn oh då ska vi spela SOCCER! eller det är det enda vi har gjort i flera veckor nu. Fan va farligt oh spela me alla latinos... huhu jävla djur skit farliga haahha! de är dock mkt kul.. QUEEEEEEE??? OLE OLE OLE OLEEEEHHHHH............... jag har 3 läxor kvar o göra. jag pallar inte göra dom nu vill kolla på heroes som jag missade i måndags. ska snart kolla på den efter detta.... sen ska jag knocka lite sen få vi göra läxorna :D teeheee.. och så slutligen lördag så måste jag göra förbaskade SAT provet. och JA jag payyade för det så jag måste göra det! FÖR HELVETE.......... WHY ME? Hur som helst........ G IS STILL BACK but today was a BAD day. IDK why. it just was or was i just too darn tired to function :) NOPE.. IDK. bye.

take me awayyyyyyyy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0