Äntligen äntligen!!!!

Ohhhh, jag är så glad!! Äntligen lov! eller åtminstone snart.. Jag har gjort klart allt .. Blev nyligen klar med min sista inlämning innan lovet.. Iiii, im so damn happy.. Trodde inte jag skulle hinna för jag började på den idag och den ska vara inlämnad vid midnatt.. Iiiii, har suttit och skrivit som en dåre sen klockan 15.00 tills nu.. Jag har jobbat och sånt emellan också.. ^^

Ska till Jönköpings flygplats imorgon och efter det återstår en lektion och seeeeeen är det lov!!!


Har betalat handpenningen till studentresan också.. Rhodooos!!! Here we come baby!! =D


Nu är jag trött som en gris.. Ska hoppa in i duschen sen sova.. Sov så gott sötnosar..  Muah

Kommentarer
Postat av: - trang

wiiiiiiiiiiiie, duktig my love!!! Semester och sol! fan jag vill med ! JKPG :D:D?? O göra vadå ba noi???

2009-10-22 @ 23:26:22
URL: http://seimei.blogg.se/
Postat av: Tuyet

Haha häng med guumman =D Vi kan sola och bada tillsammans.. Vi ska på ett studiebesök thoi Hihi ^^

2009-10-23 @ 07:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0