God natt ..

Har sammanfattat 30 sidor på flera timmar.. Ja, vad ska man säga? Cindy är rätt seg av sig.. Haha, väntade in henne.. Medan hon satt och skrev och skrev så hann jag med facebook och blogg emellan.. Men hon har lättare för att lära in saker än jag.. Hihi =)

Det har varit kul faktiskt.. Satt och åt och skrattade emellan pluggstunderna.. Hihi.. Nu ligger hon på sängen och sover. Vilken gris.. Vi som skulle "plugga" också.. Jag känner mig inte så värst trött.. Tog en lång dusch precis.. Kanske därför hon hann somna? Håret är fortfarande blött och med andra ord kan man säga att jag inte får sova än.. Ska nog ta och försöka plugga in de tre första a4 sidorna som jag sammanfattade.. Resten som Cindy gjorde får jag ta imorgon.. Provet gör vi inte förrän efter lunch..

Sov så gott sötnosar.. Muah



Jag och Cindy bajs (Dalarna)

Kommentarer
Postat av: Anonym

söta terrorister hahha ;) Spec hon i rosa halsduk...

2009-10-02 @ 01:06:03
URL: http://lemato.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0