Hixhix..

Min morgon började inte bra ..

- Var tvungen att cykla till skolan..
- Kom 7 min för sent
- Tog med bankkortet, som inte är aktiverad
- Glömde mina kontanter hemma
- När man kom fram till skolan fick man höra att anh 2 var nyligen där.. Varfööööööööör skjutsade du inte miig? :(
- Jag känner mig asstrött!

Meeen dagen är inte slut än.. Den kan bara bli bättre, aight? Jag ska iaf försöka.. Ska ta tummen ur röven och plugga nu..

Hoppas att ni hade en bättre morgon iaf.. Muaaah


Ps. Är det inte sådana här morgon där man borde ha en kille som bodde nära? Hihih skojar, jag ska fanimig ta körkort snart! Och ge mig en bil också, hihi då slipper jag anpassa mig inte någon annan. (a)


Missing you!

 



En fin lyrics..

 

"I never thought that I would lose my mind
That I could control this
Never thought that I'd be left behind
That I was stronger than you, baby
Girl if only I knew what I've done
You know, so why don't you tell me
And I, I would bring down the moon and the sun
To show how much I care

Don't wanna lose you now
Baby, I know we can win this
Don't wanna lose you now
No, no, or ever again"





Kommentarer
Postat av: - t

haha awee... Stackars dig gumman! Men cykel är bra! MOTION ju ! tummen ur röven och upp för att du är flitig =D pöss

2009-10-07 @ 16:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0