Homecoming Pt 1 (Dance)

 

Tja gott folk! Sandy som är övertrött och försöker skriva så gott det går för kära folkets skull. Speciellt Linh för hon tvinga mig update om Homecoming som förresten var askul! Jag är medlem i en skolklubb som heter Senior Class och tydligt så är de för Senior endast. Vi har under veckorna gjort träskyltar av superhjältar och dekorerade en egen float..  fan min svenska suger oh jag orkar inte ens förklara haha .. men en truck bil ialf.

Justice League of Seniors 2010 oh yeah. fan va skönt de känns som om man tar studenten snart:D haha! JAA!
Så homecoming dance var faktiskt skoj, dans och mkt skratt med vännerna.. Homecoming queen o king o prins o prinsessa och duke o dutchess nämndes.. De va kul också och så ja inte så mkt o säga förutom en härlig kväll med mkt dans och roliga moments.. Dagen efter lördag då så va de homecoming GAme day. och de va riktigt kul på morgonen tills senare under matchen då de började regna.. för folk som inte vet så varar fan en football game över 4 timmar om man vill.. shit asså men vi vann överlägeset mot Commacks Cougers.... oh yeah go brentwood indians. förövrigt så ska jag fan ta mig itll brentwood store så jag kan köpa tshirts o sånt innan jag slutar skolan för gott.. jag funderar på att ta nästa höst termin av för jag vet inte om jag orkar plugga direkt.. I need someeeee someee thinggggggg....... Like a big ass vacation to greece or MALTA or even better Vietnam! :D

AJJA, hoppas ni like. jag vet jag kunde gjort bättre men just nu orkar jag inte. Skolan suger verkligen men det går bra.. hihi G is back in business. Nice, få se hur året spelar ut sig. hihih (A)

 

bilder från homecoming dance

Jag, Denzel oh Anya

 

My favorites Carol and Jean :)

 

haha Jean jag o Matt..... Den är till dig Mimo, you like chocolate boys som sagt;)

Jag CJ oh Sandro PS: CJ är halvfillipino ;O

 

Tove Östman Styrke är grym!

 

jag tar de andra bilderna ngn annan gång. de flesta ha redan sett på fb säkert. peace out.


Kommentarer
Postat av: _keke_

heheh me like, me like! :P Hmm who was the dutch and ducthess? someone u know? :P han denzel ser ju fan het ut ;)

2009-10-31 @ 18:10:28
URL: http://kebukeyi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0