Jag ger upp... för ikväll!

ha! Ger in ikväll för jag orkar inte gå över massa tekniska metoder man kan använda imorgon på SAT provet som motsvarar Sveriges högskoleprov. Kostar mig 65 dollar för att ta testet, missade deadline dagen så jag fick betala extra. Bäst att man gör provet då annars är det $65 för nada. Har glömt hur lång tid det kommer ta men jag förväntar mig att den kommer vara i över 4-5 timmar med paus emellan antagligen, dock inte helt säker. Men gud, jag som trodde jag äntligen skulle få sova ut efter en jobbig vecka. huhu, jag hatar verkligen och vakna kl 5.30 VARJE DAG! Vet ni hur jobbigt det är? Haha!

Dock har det varit en intressan vecka med nya kunskaper inskaffade. Jag har lärt mig hur man använder Audio-Board för Broadcast TV. Det är som att vara i en riktigt Tv-stations studio och hantera alla tekniska grejer för TV-sänding. Hektiskt vecka med tusen tankar i huvudet. Jag sände in min ansökan till Fashion institute of technology i veckan för programet Fashion Merchandising och Management. Dock var de bara första delen av ansökan, har bokat tid med min syo men jag har inte fått någon tid och det har gått över en vecka! Har ingen tålamod för SEG service! Detta suger. TISDAG som gäller. DEADLINES är nära oh jag ska ansöka till 2-3 andra colleges för Business! Competition är högre för varje år så man måste vara ute i tid. arrrrrrrrrrrrhhhhh.... Anar inte hur irriterad jag är, vill flyga iväg bort från all den här press.. Förresten fick man en "feel-good" moment igår när man tänkte på studenten 2010. Men jag är fortfarande pissed. Undra hur jag kommer vara efter detta halvåret? Det är oktober nu, 2 månader kvar tills jul. Vill hem och fira svensk jul, Jul i USA suger för moder min tar inte det seriös whatever jag tar de seriöst för jag värderar olika saker o ting. Jag minns förra året så skrev jag kanske något liknande, det har gått ett år och jag skriver ett nytt "sådant". hmm..... Om jag har tagit mig igenom det en gång så ska de gå igen, haha men de är annorlunda denna gången :) Dock kan jag inte förklara, har svårt att finna några ord just nu. Känner mig väldigt tom och lite borta från verkligheten. 

TACK FÖR ATT DU LÄSTE MITT FINA KLADDIGA INLÄGG!

me and my teacher Ms Ramos

 

jag o min grupp i simhallen, arbetar med ett projekt för en show som vi har skapat known as "The glimps."

 


Kommentarer
Postat av: _keke_

Shit ser ascoolt ut ju med broadcasting:P kämpa på kvinna! we are here for you ^^

2009-10-13 @ 05:12:50
URL: http://seimei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0