Besvikelse

Idag var det betydligt lättare att stiga upp än de andra dagarna.. Igår innan man somnade kände man redan "Imorgon måste jag upp tidigt för att hinna äta frukost och fixa mig". I vanliga fall brukar det vara "Hoppas jag vakna upp och ha mer energi imorgon"..

Igår fick jag i mig min första måltid vid kl 15.00.. Hihi, märks att hösten är på väg va? Lilla jag orkar inte lyfta på rumpan och gå till matsalen.. Haha! Ja, men i alla fall..

Jag fick förresten min klänning igår från stylebystars.. Usch, en ren besvikelse faktiskt... Kvalité var sämre än förväntat, storleken Small var för stort och färgen var inte vit utan beige vit.. I vanliga fall brukar de ha jättefina klänningar men just denna var det en besvikelse =(.. hixhix..

Önskar er en fin dag.. Muah o^^o

Kommentarer
Postat av: _keke_

JAG VILL!... HÄÄÄÄÄÄLSA TUYET HÄR ETT STORT GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN! ^^ SORRY JAG EJ KUNDE FIRA DIG ^^ MEN JAG HOPPAS DU FÅR EN SUUPERDAG HIHI. Enligt kinesisk tid är du 18 år! <3

2009-09-23 @ 18:37:46
URL: http://seimei.blogg.se/
Postat av: en bebis

Hoho! Du kan låna min vita handduk till klänning? Mycket fin å sexig då;)

2009-09-23 @ 19:10:39
Postat av: Tuyet

Linh: TAAAAAAAACK GUMMAN <333!



Bebis: Haha spara den till dig själv dii ^^

2009-09-23 @ 21:21:38
URL: http://kentahsunday.blogg.se/
Postat av: - t

Hoho! Du kan låna min vita handduk till klänning? Mycket fin å sexig då;)



HAHA EN BEBIS !!!!!!!!!

2009-09-23 @ 23:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0