En hemmafru

Hade bara två lektioner idag.. Kom hem, städade och bokade tvättid. Imorgon ska jag tvätta för första gången på 2 år?! Haha.. Jag har inte behövt göra sådana saker förut på grund av att jag jobbade varje dag efter skolan och sen på lördagar.. Nu har jag blivit en hemmafru istället för en arbetsmyra.. Med andra ord, jag kommer ha mer fritid nu än förr vilket betyder att jag kommer ha mer tid till att plugga och definitivt ska jag lägga mer tid till att fixa körkortet... Ska vi kriga Sandy? ^^ Tror det är lättare för dig än för mig men det viktigaste är att vi båda får köra ute på vägarna LAGLIGT! Hihi..

Jag känner mig väldigt rastlös nu.. Kan det vara för jag inte är van att vara hemma förrän kl 19-19.30 på vardagar? Aja, jag ska nog börja låna hem böcker och läsa eller? Vi får se..


Önskar er en fortsatt fin dag.. Muah / T

Kommentarer
Postat av: - t

jag fååå ringa dig igeen gumman! missade dina samtal :(

2009-09-08 @ 15:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0